- Home
- Lezingen & Webinars
- De transformatie naar een klantgerichte organisatie
Lezing: De transformatie naar een klantgerichte organisatie
Veel organisaties investeren tijd, energie en geld om hun klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Allerlei methodes worden uit de kast getrokken de interactie met de klant te verbeteren. NPS, Customer Journey Mapping, Klanttevredenheidsonderzoeken, alles wordt geprobeerd, maar de resultaten vallen vaak tegen. Dit komt omdat er één stap wordt overgeslagen. Juist die stap is cruciaal in het bouwen en het behouden van een klantgericht bedrijf. Die stap is het bouwen van een klantgerichte cultuur rol. In de lezing De transformatie naar een klantgericht organisatie staat die stap centraal.
Belangrijkste inzichten
In deze lezing deelt Sydney de volgende punten:
- Wat er nodig is om de klantbeleving blijvend naar een hoger niveau te tillen.
- Wat de sleutel is tot het bouwen van een klantgerichte cultuur.
- Hoe je klantgerichtheid kan stimuleren en faciliteren.
- Hoe bedrijven als het bekende Pulitzer Amsterdam, AFAS, Disney en Carglass elke dag bouwen aan een legendarische klantbeleving.
- Concrete, direct toepasbare stappen die jij kan zetten om jouw organisatie in beweging te krijgen richting een klantgerichte organisatie.
Zie Sydney in actie
De video hieronder geeft een impressie van een presentatie van Sydney. Voor meer video’s klik je hier.
Boek nu een lezing
Wil je een lezing boeken of heb je een andere vraag aan Sydney? Vul het onderstaande contactformulier in. Ook kun je direct contact opnemen met Jenine Post, assistent van Sydney Brouwer, via hallo@sydneybrouwer.nl of via 085 004 57 91 (tel. bereikbaarheid tussen 10.00 – 12.00 uur).